Podmienky krátkodobého a dlhodobého nájmu v Tatragolfe
- V rezorte môže byť nájomcom hosť, ktorý má riadne objednané a prenajímateľom potvrdené služby a je k nájmu riadne prihlásený. Za týmto účelom je hosť povinný predložiť pracovníkovi recepcie pri príchode občiansky preukaz, cestovný pas alebo iný platný doklad totožnosti.
- Rezort môže vo výnimočných prípadoch ponúknuť hosťovi iný apartmán ako bol dohodnutý, pokiaľ sa podstatne nelíši od potvrdenej objednávky. Ak hosť vopred objednal daný typ apartmánu a bola mu objednávka potvrdená, určuje rezort hosťovi v prípade poskytnutia iného typu ten, ktorý mal objednaný.
- Nástup na pobyt je možný od 14.00 hodiny, vo výnimočných prípadoch aj skôr, pokiaľ to bolo vopred dohodnuté (za poplatok).
- Hosť je povinný sa odhlásiť a v deň odchodu uvoľniť apartmán najneskôr do 10.00 hodiny, ak čas nebol dohodnutý inak. Pokiaľ tak hosť neurobí, môže mu rezort účtovať poplatok za nasledujúci deň.
- Ak hosť požiada o predÍženie pobytu, môže mu rezort ponúknuť aj iný apartmán ako ten, v ktorom bol pôvodne ubytovaný.
- Hosť platí účet za objednaný apartmán a tovar v súlade s platným cenníkom, spravidla vopred, pri nastúpení na pobyt, resp. pri skončení pobytu, ak bolo dohodnuté.
- V apartmáne a v ostatných priestoroch nesmie hosť bez súhlasu zodpovedného pracovníka alebo manažéra rezortu premiestňovať zariadenie, robiť úpravy, vykonávať akékoľvek zásahy do elektrickej siete a inej inštalácie.
- V priestoroch rezortu, zvlášť na apartmáne, nie je hosťom dovolené používať vlastné elektrické spotrebiče. Toto nariadenie sa netýka používania elektrických spotrebičov slúžiacich na osobnú hygienu.
- V čase od 22.00 do 6.00 hod. sú hostia povinní dodržiavať nočný kľud.
- Pri ochorení alebo zranení klienta zabezpečí recepcia ošetrenie drobných poranení, prípadne privolá RZP.
- Hosťom nie je dovolené v spoločných priestoroch rezortu a na apartmánoch fajčiť. Sankcia za porušenie 200,-€.
- Pred odchodom z apartmánu je hosť povinný uzavrieť vodovodné kohútiky, zhasnúť svetlá v apartmáne, vypnúť elektrické spotrebiče, uzavrieť okná a balkónové dvere a zavrieť vchodové dvere do izby. Kartu uzamykania odovzdať na recepcii.
- Psy a iné zvieratá ubytuje rezort podľa cenníka, iba po dohode s manažérom rezortu. Zodpovednosť za škody alebo hygienické nedostatky spôsobené zvieraťom na majetku rezortu má majiteľ zvieraťa.
- Hosť je povinný dodržať ustanovenia týchto podmienok rezortu. V prípade ich porušenia, má spoločnosť právo odstúpiť od zmluvy o krátkodobom alebo dlhodobom nájme pred uplynutím dohodnutého času. Za škody spôsobené na majetku rezortu zodpovedá hosť podľa platných právnych predpisov Slovenskej republiky.
- Sťažnosti, reklamácie, požiadavky a návrhy na zlepšenie činnosti ubytovacieho zariadenia prijíma zodpovedný pracovník recepcie ako aj vedenie hotela. Na recepcii je k dispozícii kniha prianí a sťažností.
- Za cennosti zodpovedá ubytovacie zariadenie iba v tom prípade, ak boli predmety na úschovu prevzaté do úschovy na základe potvrdenia.